اجرای 197 پروژه زیرساختی در شهرستان قشم

فرماندار شهرستان قشم با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، از اجرای 197 پروژه زیرساختی در جهت توسعه و عمران هر چه بیشتر این شهرستان خبر داد.

- اخبار استانها -

محمد محمدحسینی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، از اجرای 197 پرژه زیرساختی در جهت توسعه و عمران هر چه بیشتر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از مجموعه این پروژه ها 189 پروژه در قشم و هشت پروژه نیز در هنگام و لارک است.

وی با بیان اینکه 118 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان قشم اجرایی و تکمیل شده، خاطرنشان کرد: این شمار پروژه با اعتباری افزون بر هفت هزار و 977 میلیارد و 653 میلیون ریال انجام شده است.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: از هشت پروژه زیرساختی و عمرانی جزایر هنگام و لارک، شش پروژه با اعتبار یک هزار و 293 میلیارد و 302 میلیون ریال انجام شده است.

محمدحسینی تصریح کرد: در حال حاضر 71 پروژه زیرساختی و عمرانی با اعتبار 5 هزار و 459 میلیارد و 920 میلیون ریال و دو طرح در لارک و هنگام با اعتبار 617 میلیارد و 633 میلیون ریال در دست اجرا است.

وی با اشاره به رشد و توسعه شهرستان قشم در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور در بخش هایی همچون آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، انرژی، گردشگری، میراث فرهنگی و ورزشی اجرایی شده و در دست اجرا است.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام ماموریت مهم و نخست دستگاه ها است، تاکید کرد: مدیران باید علاوه بر بهره گیری از اعتبارات دولتی، جذب دیگر منابع ممکن برای توسعه، عمران و آبادانی جامعه هدف را مورد توجه جدی قرار دهند.

محمدحسینی گفت: مدیران باید اولویت بندی مسائل را با در نظر گرفتن انتظارات مردمی انجام دهند تا ثمره اعتبارات و اقدامات در زندگی روزمره مردم محسوس باشد.

انتهای پیام/7558/

نظرات

captcha